איך לבחור את האדריכל הנכון לבניית בית חדש?

בניית בית חדש היא משימה שבלתי אפשרי לבצע אותה בכוחות עצמכם ודורשת סיוע של מספר בעלי מקצוע לאורך הדרך, כאשר המרכזי שבהם הוא האדריכל. הסיבה לכך היא שהאדריכל אחראי מצד אחד על תהליך התכנון של המבנה במסגרת התקציב שהוגדר לו, ומצד שני על בניית הבית על ידי בעלי המקצוע השונים שמעורבים בפרויקט. אבל כיצד תדעו האם האדריכל מתאים לכם או לא? המומחים של קבוצת הנדל”ן לוקי בנייה עונים על שאלה זו.

שלב ראשון: מחקר

יש הרבה מאוד אדריכלים שם בחוץ, אך לפני שאתם רצים לקבוע פגישה עם השם הראשון שאתם מקבלים ההמלצה של לוקי בנייה היא קודם כל לעשות מחקר קטן באינטרנט. חיפוש מהיר יוכל להעניק לכם מידע רב על האדריכל הפוטנציאלי. שימו לב בעיקר לעבודות קודמות של האדריכל, אזכורים קודמים שלו בתקשורת והאם יש לו אתר רשמי שמייצג אותו כהלכה.

שלב שני: יציאה לשטח

אם התרשמתם לטובה ממה שנכתב על האדריכל זה יפה מאוד, ועכשיו הגיע הזמן לצאת לשטח. העובדה שהאדריכל יודע את העבודה על הנייר איננה מספקת. בשלב זה, מומלץ לגשת אל בית או מבנה אחר שעוצב על ידי האדריכל כדי להתרשם מעבודתו במו-עיניכם.

שלב שלישי: פגישת היכרות

אחרי שבדקתם את עבודותיו, הגיע הזמן להתרשם באופן אישי מהאדריכל במסגרת פגישת היכרות. לוקי בנייה ממליצים לבוא אל השיחה עם רשימה של רעיונות, שאיפות ודרישות מהבית שאתם רוצים להקים. הפגישה הזו היא הזדמנות מצוינת לעמוד על טיבו של האדריכל ולוודא שיש ביניכם את הכימיה המתאימה כדי לעבוד יחד. בדקו האם הוא מקשיב לדעה שלכם, מאפשר לכם להעלות רעיונות והאם הוא נותן הכוונה מקצועית.

טיפ: היעזרו בהמלצות מחברים

ניתן לקצר לפחות חלק מתהליך החיפוש באמצעות המלצות של חברים ומכרים. הם יכולים לספק לכם שמות של אדריכלים פוטנציאלים ולספר לכם על החוויה שלהם במסגרת העבודה איתו.

אודות לוקי בנייה

כבר עברו מעל ל-30 שנה מאז שחברת לוקי בנייה ופיתוח בע"מ הוקמה על ידי ישראל נבו, אשר מכהן עד היום כבעלים ומנכ"ל. במהלך השנים הקימה לוקי בניה שכונות ובניינים ברחבי הארץ, המסתכמים באלפי יחידות דיור.
פורסם בקטגוריה מאמרים כלליים, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.