ראש העין – לרכוש דירה בזול מבלי להתרחק מהמרכז

כאשר משבר הדיור בארץ רק הולך ומחמיר, תושבי ישראל מחפשים אלטרנטיבות למחירי הדירות הגבוהים של תל אביב וסביבתה הקרובה גם במחיר התרחקות ממנה. לאחרונה ראש העין מסתמנת כיעד מועדף לקניית דירה, בעיקר של דירות חדשות. מה הסיבות לכך?

“לקניית דירה בראש העין יש יתרונות רבים”, מסביר ישראל נבו, מייסד ובעלי לוקי בנייה שמשמש כיום גם כמנכ”ל החברה נכון להיום. “שנובעים מכך שהעיר נהנית מהתפתחות וצמיחה חסרת תקדים”.

לרכוש דירה מבלי לקרוע את הכיס

בחברת לוקי בנייה מסבירים כי בשנים האחרונות החליטו בעיריית ראש העין ובמשרדי הממשלה הרלוונטיים על בניית עשרות אלפי דירות חדשות ברחבי העיר. כתוצאה מתנופת הבנייה הזו, נוצרו שכונות חדשות שמאפשרות לקנות בהן דירה במחיר זול יותר בהשוואה לדירה בלב מרכז הארץ ולהוריד את גובה המשכנתה מהבנק.

בנוסף, בלוקי בנייה מציינים כי רוכשי דירות בראש העין נהנים מגישה נוחה אל עורקי תחבורה מרכזיים כמו כביש 5 ורכבת ישראל. נסיעה מראש העין אל תל אביב לוקחת בין 20 ל-30 דקות בלבד ברכב פרטי, כאשר מי שאינו מחזיק במכונית יכול בקלות לעשות את הדרך בתחבורה ציבורית, בין אם באוטובוס או ברכבת. כתוצאה מכך, תושבי ראש העין יכולים מצד אחד להגיע אל אטרקציות בתל אביב בזמנם הפנוי ומצד שני לא לשאת בעלויות הכבדות הכרוכות במגורים בעיר ללא הפסקה.

שכונה בראש העין (צילום: Pixie, וויקיפדיה)

אודות לוקי בנייה

כבר עברו מעל ל-30 שנה מאז שחברת לוקי בנייה ופיתוח בע"מ הוקמה על ידי ישראל נבו, אשר מכהן עד היום כבעלים ומנכ"ל. במהלך השנים הקימה לוקי בניה שכונות ובניינים ברחבי הארץ, המסתכמים באלפי יחידות דיור.
פורסם בקטגוריה דיור בישראל, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.