מה הופך את ראש העין לעדיפה למגורים על פני שכנותיה?

לאורך השנים התפתחו שכונות שונות וערים מגוונות במרכז הארץ, אך בתקופה האחרונה נשמעים יותר ויותר קולות לטובות ראש העין, וזה מפתיע אנשים רבים, משום שמדובר בנקודה שלאורך שנים נחשבה לאזור רועש ולא נעים למגורים, אך בשנים האחרונות המצב השתנה באופן דרסטי. פעילות של חברות בניה כגון לוקי בניה מאפשרים ליצור תנאי מגורים מעולים בשטח שנמצא בפיתוח מתמיד.

יתרונות למשפחות צעירות

משפחות צעירות מהוות את הקהל העיקרי של פרויקטים שונים שנמצאים כעת בבניה בראש העין בניצוח לוקי בניה וחברות אחרות המיומנות בתחום. הדירות במקום הם גדולות ומתאימות למשפחות צעירות ומתרחבות, במקום יש מספיק מוסדות חינוך על מנת ליצור את הסביבה העוטפת והבטיחותית ביותר עבור ילדים בגילאים שונים.

נופים וטבע

ראש העין נמצאת על גדת הירקון וצופה לעבר הרי שומרון, מה שהופך אזור זה לאטרקטיבי ביותר עבור חובבי הטובע והנופים, ומעניק אפשרות לחיות בשטח יחסית אסתטי וירוק, תוך קרבה אסטרטגית לנקודות המפתח בגוש דן.

מחירים משתלמים לדירות גדולות

ב-2015 פורסמו באתר כלכליסט נתונים המראים שרכישת דירות 5 חדרים בראש העין משתלם פי שתיים מאשר בתל אביב. ועם מספרים, כידוע, אי אפשר להתווכח. פרויקטים עדכניים ומתקדמים הנעשים על ידי גורמים מובילים בתחום, כגון חברת לוקי בניה מאפשרים לשמור על רמת בנייה גבוהה ביותר לצד מחירים משתלמים.

התפתחות תשתיות עירוניות

על מנת להספיק לאחר ההתפתחות העירונית במובן של פרויקטים הנבנים על ידי גורמים שונים, כולל חברות בנייה כמו לוקי בניה – כל זה מעניק את הבסיס הטוב ביותר לבניית תשתיות נוספות, כולל פארקים, מוסדות חינוכיים וגם מקומות בילוי. ככל שיותר ויותר משפחות צעירות נכנסות לשטחה של ראש העין, כך יש יותר ויותר סיבות ויכולות לפתח את העיר, וכולם מרוויחים.

אודות לוקי בנייה

כבר עברו מעל ל-30 שנה מאז שחברת לוקי בנייה ופיתוח בע"מ הוקמה על ידי ישראל נבו, אשר מכהן עד היום כבעלים ומנכ"ל. במהלך השנים הקימה לוקי בניה שכונות ובניינים ברחבי הארץ, המסתכמים באלפי יחידות דיור.
פורסם בקטגוריה דיור בישראל, מאמרים כלליים, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.