מרחבי לוקי – פרויקט קוטג’ים דו קומתיים

חברת לוקי בנייה בונה בכפר סבא את “מרחבי לוקי”, פרויקט קוטג’ים שהמוטו שלו הוא קודם כל מרחבים, מבפנים ומבחוץ.

merhav-luki

מרחבי לוקי – לוקי בנייה

פרויקט ללא פשרות

  • המגרש משתרע על למעלה מ-300 מ”ר.
  • הבתים מורכבים מ-5.5 עד 6 חדרים עם מרתף מואר (סה”כ שטח בנוי כ-220 מ”ר).
  • חדרים גדולים בכל קנה מידה: הסלון הענק תופס 40 מ”ר.
  • ליחידת ההורים מימדים של סוויטה. לכל בית יש מרתף מואר עם חלונות, שטח של כ-50 מ”ר המתאים כחדר משחקים לילדים, חדר משפחה, סטודיו או חדר עבודה. קיים גם חלל מרווח בגג לכל מטרה.

התכנון

60 קוטג’ים דו משפחתיים, הנבנים במבחר רב של דגמים, כך שגם כאן, לא תצטרכו להתפשר ותוכלו לבחור בדגם המתאים לכם ביותר. המפרט עשיר, הגימור מפואר. החיפוי החיצוני משולב באבן ירושלמית, לכל קוטג’ שתי חניות צמודות, כל האביזרים הם באיכות גבוהה, ללא פשרות.

השכונה

gl00003210000000000

הרחובות הפנימיים בכשונה, הבנויים כמדרחוב מרווח, הם בעלי אופי אינטימי, עובדה התורמת לשקט ולבטחון שלכם ושל ילדיכם. עיצוב המדרחוב כולל גינות קטנות, ספסלים ועמודי תאורה דקורטיביים, המשרים חמימות ברמה אירופאית.

הסביבה

“מרחבי לוקי”, של לוקי בנייה, נבנית בכפר סבא – עיר בעלת אופי כפרי, חיי תרבות עשירים ומערכת חינוך מהמעולות בארץ. לכן, אין פלא שאוכלוסיה צעירה ומבוססת נוהרת לכפר סבא.

הפרויקט נבנה על תשתית קהילתית קיימת, עשירה ותוססת, עם חנויות, מרפאות, גני ילדים ובתי ספר, הנמצאים בקרבת מקום. אין דרך נוחה ויעילה מזו לעבור לבית חדש, כאשר הכל כבר מוכן ומחכה לדיירים, כולל פארק ענק שיוקם בסמוך לשכונה.

אודות לוקי בנייה

כבר עברו מעל ל-30 שנה מאז שחברת לוקי בנייה ופיתוח בע"מ הוקמה על ידי ישראל נבו, אשר מכהן עד היום כבעלים ומנכ"ל. במהלך השנים הקימה לוקי בניה שכונות ובניינים ברחבי הארץ, המסתכמים באלפי יחידות דיור.
פורסם בקטגוריה פרויקטים מהעבר, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.