קניון התעשייה ע”ש אברהם עופר – צפון מערב ראש העין

קניון התעשייה מהווה פריצת דרך עם תפיסה חדשנית לגבי מבנים מסוגו. הוא נבנה על ידי חברת לוקי בנייה ומתפרש על שטח של 18 דונם לערך, באזור התעשייה המודרני החדש המוקם בצפון-מערב ראש העין.

123954

על השטח מוקם מבנה תעשייתי מסחרי של 4 קומות (3 קומות בכל אחד מחלקיו) הכולל כ-21,000 מ”ר שטח בנוי ועוד כ-10,000 מ”ר המיועדים לתשתית כולל כבישי נסיעה לכל קומה.

המבנה הינו שטח אחד גדול וסגור, המאפשר לבעלי מפעלים או שטחי איחסון ושיווק לתפעל את השטח שברשותם בדרך קלה ובטוחה, הן מבחינת הנגישות לעצמם ולצוות העובדים כולל אפשרויות הטעינה והפריקה והן לספקים וללקוחות.

הרעיון הבסיסי של התכנון נעשה עפ”י המקובל בקניונים מסחריים שבהם קיים רצף תנועה של הולכי רגל. התכנון של “קניון התעשייה” מבטיח רצף גם של תנועת כלי רכב וגם של הולכי רגל, תוך הבטחת התמצאות קלה ומהירה בשטח, החל מן הכניסה המסודרת והמבוקרת וכלה בכל קומות המבנה.

התנועה בין הקומות נעשית גם ברכב כבד ופרטי וגם במעליות. בכניסה מתוכנן מחסום עם בקרה והכוונה מסודרת הן לאזורי הפריקה והטעינה והן לחנייה ולכל צורך אחר.

החניות, בחלק מהמקומות מקורות. תינתנה חניות צמודות לכל יחידת שטח בנפרד תוך הקצאת חניות ציבוריות באזורים שונים של המבנה. מעליות המצויות בכל קומה יסיעו את הולכי הרגל מאזורי החנייה הפזורים בין הקומות אל מחוז חפצם.

פרספקטיבה / תיאור כללי

קניון התעשייה, שנבנה על ידי לוקי בניה, מתאפיין בתכנון מודולרי שנועד לאפשר קנייה או השכרה של שטחים החל מ-130 מ”ר עד 3800 מ”ר ויותר.

כל יחידה מתוכננת ומחולקת לפי צרכי המשתמש כולל האפשרות לקבל יחידות מפעל במודולים שונים עם אפשרויות חיבור והפרדה ביניהן על פי הצרכים. הבניין כולו (למעט קומה ג’) בנוי מבטון מזוין וכל הקומות התלויות מתוכננות לעומס של 1000 ק”ג/מ”ר.

cropped-Untitled_Panorama2

אזור מ”מסעות” לכלי רכב מתוכנן כולו לתנועת משאיות ומלגזות. השטח של כל רוכש / שוכר נמצא תמיד בין שני קירות חיצוניים לפחות, להבטחת תאורה ואיוורור טובים וטבעיים וזאת עפ”י החלוקה המתוכננת. מערכות החשמל והמים מתוכננות להבטחת גמישות מירבית כדי לאפשר חיבור נפרד לכל יחידת מבנה או למספר יחידות יחדיו – הכל על פי הדרישה.

קניון התעשייה ינוהל ע”י חברת ניהול שגם תספק שירותי שמירה 24 שעות ביממה, שירותי נקיון ופינוי אשפה, מערך אחזקה כללי וכן מערך אספקת חשמל ומים בעת חירום.

אזור מיוחד מיועד למסעדת עובדים כולל חדרי כושר ומנוחה ועוד שירותים אחרים. המבנה כולו מצויד במערכת כיבוי אש עצמאית עם אפשרות להכנסת כבאית ניידת, עפ”י דרישות רשויות כיבוי אש.
בחברת לוקי בניה מדגישים כי המבנה עומד בתקנים נגד רעידות אדמה. הוא מצויד בארבעה מקלטים, הפזורים במקומות שונים ובנויים עפ”י תקנות הג”א.

אודות לוקי בנייה

כבר עברו מעל ל-30 שנה מאז שחברת לוקי בנייה ופיתוח בע"מ הוקמה על ידי ישראל נבו, אשר מכהן עד היום כבעלים ומנכ"ל. במהלך השנים הקימה לוקי בניה שכונות ובניינים ברחבי הארץ, המסתכמים באלפי יחידות דיור.
פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.