שלוש דרכים טובות לחפש את הדירה הבאה שלכם

כיום יש מגוון של דרכים שבאמצעותן ניתן לחפש את הדירה הבאה שלכם. המומחים של קבוצת לוקי בנייה מפרטים על שלוש הדרכים הפופולריות ביותר לעשות זאת.

דרך משרד תיווך

משרד תיווך הוא מקום טוב להתחיל בו את החיפוש אחר הדירה הבאה מאחר ומתווכים הם אנשים שעיסוקם העיקרי הוא נדל”ן. בנוסף, מתווך טוב הוא מומחה לנדל”ן באזור בו הוא פועל, אז אם אתם מחפשים נכס נגיד בשכונה ספציפית רצוי להגיע למשרד תיווך שפועל בה או סמוך אליה. היתרון של משרד תיווך הוא חיסכון בזמן שייקח לכם ללמוד את החומר, אך החיסרון הוא שתיאלצו לשלם עמלה למתווך.

חיפוש באינטרנט

ישנם אתרים רבים באינטרנט שמציעים דירות למכירה. היתרון של האינטרנט הוא שפרסום של נכס ברשת נעשה בחינם, אך החיסרון הגדול הוא שמוכרים עצמאיים נוטים להפריז במחיר הנכס, לפעמים אפילו בעשרות אחוזים. לכן, לפני שאתם מחפשים מודעות מכירה באינטרנט, רצוי ללמוד קודם על האזור בו אתם מחפשים את הדירה שלכם כדי לקבל קנה מידה לגבי הערך האמיתי של הנכסים הנמצאים בו.

חיפוש רגלי

לפעמים לקחת את הרגליים ולהסתובב באזור בו אנו רוצים לגור יכול להניב תוצאות יפות. מוכרי דירות נוהגים לתלות שלטי “למכירה” מחוץ לחלון הבית, וכך אנו יכולים לאסוף מידע אילו נכסים ניתן לרכוש נכון לעכשיו. בנוסף, השיטוט הרגלי עוזר לנו להכיר מקרוב יותר את האזור – מה האווירה בו, אופי האנשים שגרים במקום, מה הרמה הסוציו-אקונומית של השכונה ועוד. המומחים של לוקי בנייה ממליצים לעשות לפחות שיטוט רגלי אחד באור יום ואחד בשעת לילה. לא תמיד האזור מתנהג אותו הדבר בכל שעות היום, לדוגמה גן ציבורי שקט ושליו בשעות היום עלול להתגלות כמגנט לבני נוער קולניים בשעות הלילה.

אודות לוקי בנייה

כבר עברו מעל ל-30 שנה מאז שחברת לוקי בנייה ופיתוח בע"מ הוקמה על ידי ישראל נבו, אשר מכהן עד היום כבעלים ומנכ"ל. במהלך השנים הקימה לוקי בניה שכונות ובניינים ברחבי הארץ, המסתכמים באלפי יחידות דיור.
פורסם בקטגוריה מאמרים כלליים, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.